Subject: Lihvka ja Partnerid Õigusbüroo
From: "Liivo Lehiste" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Wed, 17 Apr 2024 11:22:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Justiitsministeerum

Liivo Lehiste
ID 37310274217
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Esindaja

Lihvka ja Partnerid Õigusbüroo
[email-masked]

Kaebus likvideerja Tarmo Villman tegevusele
17.04.2024

Osalen KPK oksjonil ID 81343 ja ID 81317

Vastavalt seadusandlusele tagastatakse tagatisrahad neile kes ei võitnud.

Likvideerija Tarmo Villman on ebaseaduslikult otsustanud et tema KPK 
keskonnas enampakkumisi teha'es ei pea tagastama raha neile kes ei võitnud.

Mõnikord on 1000 kuni 3000 eurot tagatisraha suurus ja Tarmo Villmann arvab 
et saab 10 kuni 20 osalejalt rahad ja ei peagi seadust taäitma ja jätab kõik 
endale.

Siinkohal on kahetsusväärene veel see et Tarmo Villmanil puuduvad ka KPK 
keskonnas oma andmed kuhu vaie saata.

kONKREETNE NÕUE ON SEE ET TARMO VILLMAN LÕPETAKS KOHESELT OMA EBASEADUSLIKU 
TEGEVUSE JA TAGASTAKS RAHAD MITTEVÕITNUD LIIVO LEHISTELE KOHESELT VÄLTIMAKS 
ISEENDA TARMO VILLMANI  VALLANDAMIST

Lugupidamisega

Liivo Lehiste

Lihvka ja Partnerid Õigusbüroo